Cancel·lat el concert de Magalí Sare i Manel Fortià que havia de tancar el XII cicle de Música de Cambra

WhatsApp Image 2023-03-10 at 13.00.16

Per insdisposició de l’artista queda cancel·lat el concert que havia de cloure el XII cicle de Música de Cambra. El duet havia d’oferir un espectacle que ens permetria viatjar a través de la música aquest diumenge al Museu d’Art de Cerdanyola.

Veu i contrabaix s’uniran i interactuaran dalt de l’escenari del Museu d’Art de Cerdanyola per crear una sonoritat crua i despullada que juntament amb altres elements com el cajón o percussions menors crearan una atmosfera càlida per a cada cançó triada i interpretada. L’espectacle esdevindrà un joc constant: l’experimentació i la improvisació lliure sempre hi són presents, cosa que capgira els ritmes i les melodies de les músiques folklòriques catalanes, de la península Ibèrica i de l’Amèrica del Sud; també amb composicions pròpies. El repte consisteix a barrejar melodies d’una cultura amb ritmes d’una altra, descobrir tota mena de sonoritats i timbres de la veu i el contrabaix. La interacció mitjançant la improvisació forma part de l’ADN d’aquest conjunt, entra i surt constantment durant la seva singular interpretació que destaca per la seva originalitat i qualitat artística.

Qui són?

La Magalí Sare va llençar el seu primer disc en solitari anomenat “Cançons d’amor i dimonis” l’any 2018 i el va presentar oficialment al 50è Voll-Damm Festival  Internacional de Jazz de Barcelona. També, se la coneix per ser la soprano del Quartet Mèlt (guanyadors de la 3era edició del programa de TV3 Oh Happy Day l’any 2015). A més a més, és la cantant del disc Estómac de la pianista i compositora Clara Peya. L’any 2019 ha estat nominada com a Talent Emergent als premis Alícia de l’Acadèmia catalana de la música, com a artista revelació als premis ARC, finalista del concurs Terra i Cultura juntament amb en Manel Fortià i guanyadora del primer premi internacional del Festival SUNS EUROPE d’Itàlia. L’any 2020 treu un nou disc titulat “A boy and a girl” amb en Sebastià Gris produït per en David Soler i participa com a cantant a l’anunci publicitari de l’estiu d’Estrella Damm. L’abril 2022 treu el disc ESPONJA amb col·laboracions com les de Salvador Sobral i Las Migas.

En Manel Fortià està afincat entre Barcelona i Nova York amb una llarga trajectòria com a intèrpret, improvisador i compositor dins del jazz i la música moderna que l’ha portat a tocar amb grans figures com Dave Liebman, Marco Mezquida, Antonio Lizana, Emilio Solla, Eliot Zigmund entre d’altres. Ha gravat més d’una trentena de discos, com a líder i sideman entre els quals en destaca “My old flame” amb Marco Mezquida,“Bulería Brooklyniana amb Marquès/Fortià/Pannier,“Beige” amb Sergi Sirvent Smooth Trio i “Les Crisàlides” amb Sabina Witt.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?