Tot a punt per la 35a Mostra Internacional de Dansa Popular

c117827dcb434d781be62e3d9512c6d2

La cita ens aproparà a Equador, Suïssa, Hongria i Perú del 4 al 8 de juliol

La Mostra Internacional de Dansa arriba enguany a la seva 35a edició i ho fa amb un programa de cinc dies d’activitats, totes a l’aire lliure, entre el 4 i el 8 de juliol. Les novetats passen per dos canvis significatius d’escenari: l’acte inaugural es farà a la plaça de l’Abat Oliba i el concert de música tradicional al jardí de Ca n’Ortadó.

També hi haurà actuacions de la Casa de Andalucía, de la Casa d’Aragó, de la Irmandade Galega, de Batúcamela i del propi Esbart Sant Marçal

La 35a Mostra Internacional de Dansa, organitzada per l’Esbart de Sant Marçal, compta amb la participació de quatre grups de ball internacionals com Entidad Cultural Ecuatoriana Sin Fronteras, Grup Arc-En-Ciel de Suïssa, Kève Folk d’Hongria i Perú Ritmos y Costumbres. A més, també hi haurà actuacions de la Casa de Andalucía, de la Casa d’Aragó, de la Irmandade Galega, de Batúcamela i del propi Esbart Sant Marçal. La Mostra tancarà amb una tarda de danses catalanes a càrrec dels esbarts Vicentí, Olesà i Sant Marçal.

La Mostra de Dansa ens aproparà a la cultura equatoriana amb l’Entidad Cultural Ecuatoriana Sin Fronteras, un grup de joves i adults que han creat un espai d’interrelació cultural on els seus membres reviuen l’art, la mitologia i les costums dels pobles dels Andes. El festival també comptarà amb el grup d’art tradicional Arc-en-ciel, grup folklòric creat al 1955 a la ciutat suïssa de Evolène amb cantaires i dansaires que cantaven i ballaven músiques tradicionals molt antigues amb un vestuari molt colorit. Actualment, el grup està format per un centenar de persones. Hongria estarà representada a la Mostra d’enguany pel grup de dansa Folklòrica Kève de la ciutat de Ráckeve. En les seves actuacions inclouen escenografies típiques de l’àrea a la que pertany cada dansa i procuren ser fidels al vestuari típic de cada regió. El grup ha rebut diversos reconeixements per la qualitat dels seves balls. Perú Ritmos i Costumbres participarà a la mostra difonen el folklore nacional del seu país oferint amb un espectacle ple de colors, alegria i professionalitat. – Redacció

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?