Torna el cinema al teatre de l’Ateneu

2019 - The farewell tt8637428 - Español

No cal seguir veient films només amb pantalles de televisió, ordinador, tauletes o mòbils. Al Teatre de l’Ateneu, i gràcies al cineclub Xiscnèfils, podrem tornar a gaudir de veure les pel·lícules amb la màgia de la gran pantalla i la foscor de la sala, amb el volum indicat i amb la versió original amb subtítols. L’entitat inaugura temporada avui dijous amb la pel·lícula The Farewell (Lulu Wang, 2019 EUA VOSE) i amb totes les garanties pels seus espectadors.

CANVIS
La taquilla obrirà a les 21 hores fins a les 21.30 hores per evitar aglomeracions en les cues. Des de l’entitat es demana venir amb l’import exacte, per evitar canvis de monedes o bitllets. També se sol·licita als assistents que guardin les distàncies corresponents i que portin la mascareta posada en tot moment. Només es permetrà utilitzar seients consecutius a grups estrictament familiars. La resta, tant si es persona sola com de grups d’amistats, hauran de tenir seients buits interposats. Des de Xiscnèfils es recomana seriosament no moure’s de la butaca un cop assegut i s’anuncia que els fulls de sala que anteriorment es lliuraven, es penjaran a la web i es projectaran en pantalla. Finalment, es recorda que les presentacions es realitzaran tot just abans de les 21.30 hores, moment d’inici de la projecció.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?