
Al 2011 ERC va aconseguir dos regidors, al 2015 van ser quatre. I es mostren optimistes per a la cita d’aquest diumenge: “El 26-M canviem Cerdanyola, anem per feina”. Amb aquest desig el president de la secció local d’ERC i número 4 de la llista republicana, Albert Turon, tancava l’acte central al pati del MAC, on es van presentar els altres nou noms que acompanyen l’alcaldable Helena Solà en els primers 10 llocs de la llista. Iñigo Enterría, Montse Nieto, Albert Turon, Carme Pina, Pedro Casas, Gemma Estopà, Daniel Jovell, Mireia Tudurí i Quim Oltra. “Tenir un equip fort i cohesionat és molt important no només pel dia 26 de maig, sinó per als quatre anys que vénen després de mandat a Cerdanyola”, remarcava la candidata.
La campanya d’ERC, en xifres
Quan arribi divendres els republicans hauran fet 21 paradetes, 10 cafès pels barris, 13 actes, quatre entrevistes i han participat en nou debats. “A més hem obert el nostre local de bat a bat i va venir molta gent nova. Les propostes per a la ciutat s’han desenvolupat tenint en compte els interessos de la gent, obrint-nos a la ciutadania i visitant barris”, explicava Solà.
Durant els 100 primers dies els republicans proposen fer un pla de xoc de barris. “També s’ha de treballar en equipaments esportius, culturals i per la gent gran”, apuntava Solà, que defensava “serveis públics de qualitat” i “poder accedir amb facilitat a l’habitatge”. I és que la Cerdanyola que volen veure els republicans és “una ciutat avançada, moderna i que sigui capaç de treure profit a tota la potencialitat que té”. En un acte amenitzat per la música de la banda de blues Els Carres i un vermut popular, Solà es mostrava convençuda que “amb aquest equip, som capaços de tirar endavant el nostre projecte ambiciós però realista”.