
El Cerdanyola FC ha superat amb claredat al CD Ibiza a Fontetes en la quarta victòria aquesta temporada en el fortí verd, gràcies als gols de Dani Martí i Juan Carlos per partida doble, que situen el conjunt de Toni Carrillo a un punt del líder.
Primera part amb poques ocasions clares entre dos equips que han ofert molta intensitat des del xiulet inicial. Elhadji posava el primer avís en el segon minut de joc des de l’interior de l’àrea amb un xut que atrapava Marcos en dos temps. Els verds mostraven un bon inici amb el domini del joc i pressionant en camp dels balears. Tot i que l’Ibiza també buscava el gol quan Serra picava un córner i estavella la pilota al travesser per la part superior. Fins que en el 29′, Nils Puchades centrava a l’interior de l’àrea des de banda esquerra i Juan Carlos, més atent que ningú, rematava al fons de la xarxa per obrir el marcador. Un Nils que buscava el segon poc després amb una canonada des de fora de l’àrea. Amb bones sensacions i l’electrònic a favor, arribàvem al descans.
A la represa, el Cerdanyola ha sortit endollat i no tardaria a fer el segon en un servei de banda que treia Elhadji que el capità Dani Martí rematava a gol. Els visitants reaccionaven tímidament amb una centrada de Soler des de banda dreta que rematava fora Juan Delgado. Però novament serien els vallesans els que es mostrarien més efectius de cara porteria quan Juan Carlos sorprenia amb una xilena a l’interior de l’àrea per fer el tercer del Cerdanyola i signar el seu doblet. En el tram final no s’han vist ocasions clares exceptuant el gol de l’Ibiza en el 85′ amb un xut de Soler que toca en Dani Martí. En el 90′ Kilian ha caigut lesionat i el Cerdanyola ha hagut de jugar el temps d’afegit amb 10 jugadors, ja que ja havia esgotat els canvis. Al final, un 3-1 que situa els verds amb 14 punts. Aquest diumenge el Cerdanyola s’enfrontarà al SD Tarazona a domicili.