Nou agents dels Mossos s’incorporen a la comissaria de Cerdanyola

WhatsApp Image 2023-09-06 at 13.20.56

El govern català ha reforçat les poblacions de l’AMB amb 455 agents nous dels Mossos d’Esquadra. Concretament les dues regions metropolitanes es reforcen amb 240 nous agents.En concret, la Regió Policial Metropolitana Nord suma 136 agents nous. Destaquen els 21 nous agents a la comissaria de Terrassa, els 15 de Badalona o els 10 que s’incorporen a Granollers i a Mataró. Per comarques, el Vallès Occidental concentra el gruix de les noves incorporacions amb 65 agents (21 a Terrassa, 9 a Cerdanyola del Vallès i Barberà del Vallès, 8 a Sabadell, 7 a Sant Cugat del Vallès, 4 a Ripollet, 3 a Montcada i Reixac i Santa Perpètua de la Mogoda i 1 a Rubí). Al Barcelonès s’incorporen 27 nous agents. A més dels 15 de Badalona, es destinen 7 nous agents a Sant Adrià del Besòs i 5 a Santa Coloma de Gramenet.

La mitjana d’edat dels 762 nous efectius és del 27,9% i un 43,2% tenen estudis universitaris o superiors. Amb un any de formació intensa ja darrere seu, aquests nous agents encaren ara un període de pràctiques en què aplicaran els coneixements adquirits i desenvoluparan habilitats essencials per a la seva tasca policial. En aquesta etapa, lluiran el nou uniforme amb orgull, però també amb un profund sentit de responsabilitat en la defensa de la seguretat i el benestar de la ciutadania.

El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, assegura que “l’element més important per garantir la seguretat és la proximitat” perquè considera imprescindible “ser a prop de la realitat i del dia a dia de la vida de la gent”.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?