Navidad2020, una nadala molt cerdanyolenca

rondeoronadal

El cantant cerdanyolenc Aleix Martel ha estrenat la nadala ‘Navidad2020’ amb el seu grup Ron de Oro. “És una nadala moderna, un cant a l’esperança de retornar l’alegria del Nadal en un any tan marcat per allò negatiu”, explica Martel, que a més d’interpretar al rei Melcior a la cançó, també n’és el seu compositor.

“Sens dubte el que no deixa indiferent és el videoclip. Un treball divertit, amb carinyo i molt atrevit on podem trobar els reis mags, Santa Claus i fins i tot el Grinch. Com diu la cançó: esta navidad es rara”, remarca el cerdanyolenc.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?