
Un cop s’obri el teló tindreu la sensació de ser en aquella festa que mai voleu que acabi. Això és el que promet el cerdanyolenc Mag Igor amb ‘Euphoria’, un espectacle que estrenarà aquest diumenge (19 hores) al teatre Ateneu. La proposta s’emmarca en el programa del Roser de Maig i té un preu de 8 euros (entrades ja a la venda a https://entrades.fila12.cat/Espectacle/ShowId/16964/mag-igor—euphoria).
Un salt en la seva trajectòria
Després de ‘SensatiOHns’, l’il·lusionista cerdanyolenc torna als escenaris amb un espectacle de màgia, humor i festa on tothom hi té cabuda: “Hem adaptat tot el que representa una festa a un espectacle de màgia amb la il·luminació, l’escenografia, la música i els balls”, explica. Però ‘Euphoria’ és un salt en la seva trajectòria. “Volia pujar un esglaó, a Euphoria tot és més gran. És un espectacle que només es pot fer en un teatre perquè la nova escenografia i els trucs ocupen molt espai”, apunta el cerdanyolenc, que destaca que l’espectacle és fruit del treball d’un any. “A més, aquests últims tres mesos hem estat assajat intensament”, explica el Mag Igor, que agraeix la feina de la seva ajudant, Carla Fernández, el regidor Álvaro Zafra, el tècnic Héctor Bahillo i el director Carlos Soler. “Per a mi és l’espectacle somiat i estic molt satisfet de la feina feta i dels resultats”, valora.
Futur
Durant l’estrena de l’espectacle s’enregistaran imatges per poder fer una carta de presentació d’Euphoria i que pugui girar per teatres de tot Catalunya.