L’exposició ‘Hope for Syria’ reflexiona sobre el patrimoni al MAC

Inauguració de l’exposició “Hope for Syria” al MAC / F. Ajuntament

L’Associació d’Amics del Museu d’Art de Cerdanyola presenta la petita mostra ‘Hope for Syria’ on, a través de l’Art, es reflexiona sobre el patrimoni destruït a Síria. Organitzada per l’AMAC, gira al voltant d’una sèrie de collages de les artistes Laura Jabbour i Martina Pozzi en què reflexionen sobre la destrucció del patrimoni -i per tant, d’una cultura- arran de la guerra de Síria.

Aquesta exposició s’emmarca en la Tardor Solidària, un programa amb un nou format i un enfocament transversal que interpel·la a diversos col·lectius de la ciutat, i que s’ha organitzat conjuntament entre el Servei de Cooperació de l’Ajuntament i el Museu d’Art  de Cerdanyola i l’Associació d’Amics del Museu.

Sota el nom Tots els MONS al MAC,  es proposa un seguit d’activitats artístiques, que tenen com a objectiu fomentar l’esperit crític de la ciutadania per tal de construir un món més just i solidari, i fer-ho també a través de l’art.

Amb tot, la visió és però optimista. “Hope”, esperança en anglès, امل en àrab, cobreix mitjançant el brodat aquelles imatges d’edificis derruïts, bombardejats, tot transmetent així un missatge positiu, que connecta poèticament amb el MAC, un edifici gairebé derruït que va recuperar la seva llum i la seva vida.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?