L’exalcalde Carles Escolà, absolt

60847601_1291883710936469_3829142710808215552_n

Finalment l’exbatlle de Cerdanyola, Carles Escolà, ha estat absolt de tots els càrrecs dels que estava acusat. Al 2019, la Secretària General de l’Ajuntament de Cerdanyola va interposar una querella criminal contra Escolà per prevaricació i aquest estiu la Fiscalia demanava un any de presó i 12 d’inhabilitació pels delictes d’assetjament laboral i prevaricació administrativa. “S’ha complert el que ja vam dir abans del judici, que no hi havia causa penal i que només havia tirat endavant perquè s’hi havia ficat la Fiscalia”, valora l’exalcalde. Ara, l’acusació té el termini d’un mes per presentar un recurs a la sentència.

Guanyem celebra l’absolució  i demana a Cordón que no es quedi creuat de braços davant el bloqueig de l’Ajuntament

Guanyem Cerdanyola ha fet públic un comunicat on celebra l’absolució de Carles Escolà i exigeix que es solucioni l’històric bloqueig de l’Ajuntament. Durant les dues jornades del judici –celebrat el 14 i el 15 de juliol-, “es va demostrar el que portàvem temps denunciant: no hi havia causa i només es va arribar a judici perquè la Fiscalia espanyola s’hi va afegir com a acusació”, assegura la formació, que torna a posar de manifest que la situació de bloqueig de l’Ajuntament “que va propiciar l’actuació de l’alcalde Escolà per a intentar resoldre-la i que va acabar amb la interposició de la querella per part de la Secretària general, continua sense resoldre’s”.

A més, demanen que l’actual alcalde, Carlos Cordón, “no es quedi creuat de braços davant d’aquesta problemàtica,” com “a màxim responsable del correcte funcionament” de l’Ajuntament. “Tots sabem que hi ha un bloqueig a l’Ajuntament, nosaltres com a govern en el seu moment vam actuar i ara li toca fer-ho a l’actual alcalde. Jo em poso a la seva disposició per ajudar-lo perquè la ciutat mereix que solucionem aquest problema”, explica Escolà. En aquesta mateixa línia, des de Guanyem manifesten que estan a disposició de l’equip de govern “per ajudar a resoldre la situació de bloqueig que perjudica el dia a dia de la institució” i del qual la principal afectada és la ciutadania: “Un ajuntament bloquejat té molt més difícil implementar polítiques que afavoreixin a les classes populars”.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?