
Després d’una trentena edició que va recuperar els orígens de la cursa amb el circuit pels carrers de la ciutat, la secció d’atletisme i triatló del Cerdanyola CH repeteix enguany la mateixa fórmula. Així, la tarda de dissabte tornarà a ser la gran festa de l’atletisme amb unes Milles Nocturnes que tindran la sortida i l’arribada a la plaça de Francesc Layret.
Les inscripcions es van tancar ahir dimecres i l’organització es mostrava molt satisfeta pel volum de participants, que igualarà o superarà el miler de l’any passar. “L’any passat el circuit va funcionar i organització i corredors vam quedar contents, per aquest motiu el circuit pràcticament no varia”, apunten des de l’organització. A les 18.30 hores començarà la cursa mini (500 metres), a les 18.45 hores la cursa Infantil (1.000 metres), a les 19.15 hores la de 2.000 metres i a les 20 hores sortiran els inscrits en la categoria de 5 (una volta al circuit) i 10 quilòmetres (dues voltes al circuit). Les entregues de premis es faran quan finalitzi cada cursa.
TALLS DE CARRERS
Com l’any passat, el circuit urbà de les Milles Nocturnes comportarà talls de circulació als carrers del centre de la ciutat dissabte a la tarda.
QUI VA GUANYAR L’ANY PASSAT?
En la passada edició, els primers en arribar a la línia de meta de la cursa de 10km van ser Dani Campos (Gass Triatló) i Elena Hidalgo (Cerdanyola CH). En la modalitat de 5km els més ràpids van ser l’atleta del Cerdanyola CH Javi Jurado i Laura Gómez (Mallorca Trainning). Excepte Gómez, els altres tres guanyadors ja han confirmat la seva participació a la cursa de dissabte. – NF