Les festes de barri tornen a la normalitat

festa

La normalització de la vida de la ciutat després de la pandèmia de la COVID19 i l’arribada del bon temps fa que les festes majors de barris recuperin la normalitat. Les entitats veïnals amb el suport tècnic de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès, a través de l’àrea de Cultura, enllesteixen aquests dies els programes festius. Activitats adreçades a tots els públics faran que durant tots els caps de setmana de juny i un de juliol la ciutadania pugui viure la ciutat i els seus barris d’una manera ben festiva.

El regidor de Cultura, Óscar Pons, lloa la resiliència de les entitats veïnals que després del moment complicat de la pandèmia tornen “amb molta empenta i energia” per preparar unes festes que “estic ben convençut seran tot un èxit”. Ho argumenta amb el precedent de la gran participació registrada a la Festa Major del Roser de maig, “un esdeveniment que la gent volia i va fer seu”, situació provocada per la necessitat de recuperar els carrers i els espais comuns que “totes i tots necessitem”, rebla Pons.

Els barris del Turonet (4 i 5 de juny), Serraperera (10, 11 i 12 de juny), Canaletes (10, 11 i 12 de juny), Les Fontetes (17, 18 i 19 de juny), el Turó de Sant Pau (18 i 19 de juny), Banús (23, 24, 25 i 26 de juny), Xarau (23 i 24 de juny) i Monflorit (22, 23 i 24 de juliol) faran les seves festes majors. El Pont Vell / Quatre Cantons i el Sot de Can Xarau no ho faran, però anuncien que treballen per poder tornar l’any vinent.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?