Les escoles FEDAC recullen més de 10.000 euros amb la campanya solidària #AJUDAfamíliesxCOVID

7db105d1665f3ec4571b586cee2f157f

Les 24 escoles FEDAC de Catalunya, entre elles la de Cerdanyola, han creat la campanya solidària #AJUDAfamíliesxCOVID amb l’objectiu de recollir fons per ajudar les famílies de la FEDAC que més estan patint la crisi del coronavirus. La iniciativa #AJUDAfamíliesxCOVID es va llançar el 9 d’abril i, des d’aleshores, ja s’han recollit més de 10.000 euros a través de donatius a la pàgina web www.dacaccio.org.

“Moltes famílies de la FEDAC són petits autònoms que han hagut de tancar els seus negocis causa de la pandèmia del coronavirus o bé han perdut la feina”, expliquen en un comunicat. Conscients d’aquesta “realitat tan propera i del neguit de moltes mares i pares per afrontar les despeses més bàsiques de la llar o atendre els seus fills aquest estiu”, les escoles FEDAC decideixen actuar i posar en funcionament la campanya #AJUDAfamíliesxCOVID. Els fons recaptats van destinats a oferir ajuts a les famílies que es troben circumstancialment en una situació econòmica delicada i una comissió interna s’encarrega d’avaluar les peticions rebudes i concedir els ajuts en tres categories (targetes per a alimentació, subministraments de la llar o casals d’estiu).

A la web www.dacaccio.org també es pot veure el vídeo de la campanya, on persones com Sor Lucía Caram; els cantants Andrea Motis, els membres de Txarango Àlex Pujols i Joan Palà, Ramon Mirabet i Dàmaris Gelabert; la Gna. Viqui Molins, l’escriptora Anna Manso, o els futbolistes Arnau i Marc Tenas, entre d’altres, donen suport a #AJUDAfamíliesxCOVID.

 

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?