
L’actual alcaldessa i candidata a l’alcaldia pel PSC, Carme Carmona, es presentarà a les eleccions municipals amb un programa que recollirà les 10 prioritats que hauran triat els ciutadans: “Aquest serà el meu contracte personal amb la ciutadania que jo em comprometo a defensar en el cas que governem”, anunciava Carmona en la presentació d’una campanya electoral que tindrà a la proximitat com a gran protagonista. “Els socialistes entenem que la proximitat és imprescindible en la campanya d’unes eleccions municipals, com ho és en el meu dia a dia amb els veïns”.
Per a Carmona el contracte amb la ciutadania implica anar “més enllà” respecte la campanya per als comicis del 2011, en la qual el PSC va recollir propostes de veïns en urnes als carrers. “Ara podran escollir-les directament, prioritzar-les i dir el que volen”, remarca Carmona.
ON ES RECOLLIRAN LES PROPOSTES?
Fins al 12 d’abril, els socialistes recolliran les propostes mitjançant trobades de petit format amb ciutadans (s’ha previst arribar al miler de cerdanyolencs ja n’hi ha pactades 65), reunions amb entitats i carpes que s’instal·laran als mercats de Les Fontetes i de Serraparera, entre altres punts. La recollida es completarà amb els suggeriments que arribin a la web de la candidata (www.carmecarmona.cat) i el treball intern dels militants i simpatitzants. Així, del 13 al 17 d’abril el grup redactor del comité de campanya unificarà les propostes en 20-30 compromisos electorals en base als principis ideològics del PSC: “Les propostes han de quadrar amb els nostres principis ideològics com ara la igualtat o els drets de les persones, i els valors que representem”, apuntava Carmona. I del 18 al 25 d’abril es podrà votar al web www.carmecarmona.cat i a la seu de l’agrupació del PSC entre el 18 i el 24 d’abril. A més, el dia 18 d’abril es podrà votar a la carpa del mercat de Serraperera i el 25 al de Fontetes. Els socialistes preveuen fer un acte públic de formalització del contracte amb la ciutadania la setmana del 27 d’abril al 3 de maig.