

La carrera de la jove cerdanyolenca Laura Méndez continua avançant a gran velocitat. La fins ara jugadora del CBF Cerdanyola ha fitxat per la Universitat de San Francisco (Califòrnia) i ha estat convocada amb la selecció espanyola U18 per preparar el campionat europeu que es disputarà a Bòsnia Herzegovina a partir del 6 de juliol.
En aquests moments Méndez està concentrada a Azuqueca de Henares (Guadalajara), on la selecció de Lino López disputarà un torneig de preparació el 21, 22 i 23 de juny contra les seleccions de Rússia, Sèrbia i Alemanya. El 26 i 27 de juny el combinat estatal disputarà a Alemanya dos torneigs amistosos i clourà la preparació per a la cita continental amb un amistós davant la selecció U19 femenina el 4 de juliol.
LA CONVOCATÒRIA
A més de la base cerdanyolenca, la convocatòria la completen Estel Puigross (Segle XXI), Mama Dembele (Segle XXI), Laia Lamana (Snatt’s Sant Adrià), Begoña de Santiago (Movistar Estudiantes), Cristina Mato (Movistar Estudiantes), Helena Pueyo (Segle XXI), Carmen Villalobos (Segle XXI), Julia Soler (Citylift Girona), Anna Gamarra (Segle XXI), Raquel Carrera (RC Celta Zorka), Marta Suárez (Segle XXI), Marta García (Segle XXI), Paula Fraile (Segle XXI) i Nerea Hermoso (Segle XXI).