La UAB celebrarà el proper curs els seus 50 anys de vida

b018fd5ec8f1b90a1c8015900c2c2630

La rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Margarita Arboix, ha convidat el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, a participar en els actes de commemoració del cinquantè aniversari (1968-2018) de la UAB que s’iniciaran el 21 de setembre amb la cerimònia d’inauguració del curs 2017-2018.

L’acte tindrà lloc al Monestir de Sant Cugat, tal com va ser la primera inauguració de curs de la UAB, el 1968. Federico Mayor Zaragoza, exdirector general de la Unesco, farà la lliçó inaugural. El programa commemoratiu abastarà els cursos 2017-2018 -amb un acte central al voltant del 6 de juny de 2018, data concreta de creació- i el 2018-2019, i ha de servir per recordar el passat, analitzar el present i, sobretot, preparar el futur de la Universitat: “No tindrà només un caràcter lúdic sinó que serà també una oportunitat per replantejar-nos la Universitat del futur”, va explicar al president la rectora Arboix.

D’altra banda, durant la trobada amb Puigdemont, la rectora va transmetre al president la seva preocupació per la manca de finançament que pateix la universitat catalana en general i la UAB en particular, amb problemes com la pèrdua de talent o l’envelliment de les infraestructures. Fet que segons Arboix, fa “més urgent que mai establir un sistema de finançament just i perdurable en el temps”. – Redacció

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?