La Nit de l’Esport es trasllada al 10 d’abril

42a35505dabe860dcdeb51f92d5be768

La Comissió Organitzadora de la Nit de l’Esport de Cerdanyola ha decidit ajornar la celebració de la gala que s’havia de celebrar aquest divendres a l’Hotel Campus de la Universitat Autònoma fins al proper 10 d’abril. La decisió dels organitzadors està motivada per les tres jornades de dol institucional decretades per la Generalitat de Catalunya per l’accident de l’avió als Alps francesos en el qual va morir un exveí de la ciutat i també per mort de l’esportista cerdanyolenc Marc Badia, entrenador del Cerdanyola Futbol Club.

“Malgrat les dificultats logístiques que això suposa”, l’organització entén que té l’obligació moral d’estar “al costat de les víctimes i les seves famílies, especialment en el cas del Marc Badia i del Cerdanyola Futbol Club, integrant de la pròpia comissió i membre destacat de la gran família de l’esport cerdanyolenc”.

La Comissió Organitzadora de la Nit de l’Esport lamenta “els contratemps que pugui ocasionar l’ajornament de la gala als assistents que ja havien confirmat la seva presència” i es posa “a disposició dels clubs, dels esportistes i de totes les persones per aclarir qualsevol dubte respecte a la celebració de l’esdeveniment”.

 

El Cerdanyola Futbol Club segueix de dol i atura, també avui, totes les seves activitats i entrenaments

Avui dijous a les 19.15 hores la família verd-i-blanca farà una concentració a la Bòbila amb jugadors, entrenadors, familiars, membres del club, socis, i tot aquell que hi vulgui participar per recordar el jove Marc Badia, entrenador de l’Infantil F i segon de l’Aleví A.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?