La Casa de Aragón celebra el Pilar

aragonok

El 12 d’octubre la Casa d’Aragó de Cerdanyola celebrarà la festa de la Verge del Pilar, patrona d’Aragó. L’entitat ha programat un conjunt d’activitats emmarcades en la XVI Quinzena d’Aragó.

Els actes començaran el 7 d’octubre (20 h) amb el pregó de festes a càrrec de la Rosa Mª Sebastían Pérez, Vicerectora de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Posteriorment, també a la seu de la Casa de Aragón, es podran degustar degustarem les “sopetas de melocotón”.

El 12 d’octubre tindrà lloc la tradicional missa baturra en honor de Ntra. Sra. la Verge del Pilar, a les 11, precedida de la processó des del local social de l’entitat a l’església de Sant Martí, acompanyada del Grup de Tambors i Bombos i Grup de Jota. Es continuarà amb la tradicional ofrena de flors i una ofrena solidària d’aliments. Posteriorment el dinar començarà el dinar de germanor.

El 16 d’octubre el Festival de Jotas serà el protagponista al Teatre Ateneu (18h). El 23 d’octubre les cuineres de l’entitat oferiran una jornada gastronòmica a les 14 hores.

“La nostra entitat pretén ser un exemple viu de la integració de les dues cultures, la de naixement i adopció, i oferir a la ciutat de Cerdanyola el millor del nostre ric folklore”, assegura el president de la Casa d’Aragó de Cerdanyola, José Aguayos.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?