L’esport de Cerdanyola vol arribar al cim del món

8f9f14c4f7dd7ce0bc8e0048b00b1155

“Creiem que Cerdanyola té un potencial enorme i ens veiem en cor de portar la ciutat al punt més alt de la terra, però per fer-ho volem que la població ens acompanyi”. D’aquesta manera el vicepresident del Centre d’Esport de Muntanya (CEM), Ramon Rodríguez, va encoratjar dimecres a la població de Cerdanyola a participar en el projecte 2020; una iniciativa que pretén organitzar una expedició per plantar la bandera de la ciutat al capdamunt de l’Everest. Juntament amb el president de l’Associació de l’Esport a Cerdanyola (AEC), Octavi Moreno, va advocar perquè les entitats esportives actuïn col·lectivament i s’ajudin entre elles per fer de l’esport un eix vertebrador de Cerdanyola.

REMAR TOTS JUNTS PER FER CRÉIXER L’ESPORT LOCAL

Tot i que l’esport és un dels pilars de la ciutat, la xerrada organitzada per Moviment d’Esquerres a la Sala Enric Granados va posar de manifest els aspectes que es poden millorar. Tal com va destacar Moreno, cal potenciar un model esportiu on tothom estigui còmode, on no hi hagi tanta separació entre esport escolar i federat i on els projectes d’instal·lacions esportives aprovats al ple municipal concordin amb la realitat. “Volem un pavelló de tres pistes, una piscina de 25 metres i, el dia que es pugui, començar a fer una pista d’atletisme”, va reivindicar el president de l’AEC. A més, va reclamar potenciar la comunicació esportiva, promoure la marca Cerdanyola i seguir remant tots junts per fer créixer l’esport de la ciutat.

Justament fer ressò al món de l’esport de Cerdanyola és l’objectiu del projecte 2020. Més enllà del repte esportiu i vital que suposa pujar un 8.000, l’expedició pretén solidaritzar-se amb els terratrèmols de fa dos anys a l’Himàlaia i aconseguir el suport de la ciutadania per donar a conèixer l’esport de muntanya. “La nostra voluntat és que la gent se senti inclosa amb el projecte i que els que pugem allà dalt siguem portadors de totes les persones i entitats que hi han volgut participar”, va recalcar Ramon Rodríguez. – Oriol Company

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?