L’Ajuntament posa en marxa una campanya en suport del comerç de proximitat

920e74ddc49b56e1eedc29b60cb99fb2

Cerdanyola retorna poc a poc a la normalitat i en aquesta nova etapa, l’Ajuntament vol seguir acompanyant i donant suport al teixit comercial de la ciutat.

“Ara sabem el que és viure en uns carrers sense… ells. Oberts de nou per a tu: comerços, serveis i hostaleria de proximitat”. Amb aquest missatge l’Ajuntament vol animar a la ciutadania a comprar al comerç de proximitat subratllant el benefici econòmic i social que representa fer les compres als comerços locals. La campanya també té com a objectiu rellançar l’activitat d’aquest sector econòmic especialment castigat per la crisi sanitària de la COVID-19. “L’hostaleria i el petit comerç ha fet un gran sacrifici tancant els establiments en benefici de la salut de la ciutadania i ara és el moment de tornar-los”, destaca el consistori.

El comerç i serveis ja fa uns dies que poden atendre a la seva clientela seguint les mesures de seguretat establertes, que poc a poc es van flexibilitzant. A més, des d’avui Cerdanyola ha entrat a la fase 1 de la desescalada i són els bars i restaurants els que poden fer un pas més endavant, obrint al públic les terrasses amb les mesures d’higiene i prevenció adequades.

La imatge de la campanya, que inclou també un vídeo, es promocionarà al web i xarxes socials de l’Ajuntament, també es repartiran cartells pels establiments i es col·locarà un vinil a la plaça de l’Abat Oliba.

La Cambra de Sabadell xifra en 260 milions les pèrdues d’ingressos durant els dos mesos de tancament

L’impacte de la crisi per la COVID-19 en el sector del comerç i de serveis per a les persones pels gairebé dos mesos que han hagut de romandre tancats han deixat unes pèrdues de 260 milions d’euros a les empreses de la demarcació de la Cambra de Sabadell. A partir del cens d’empreses de la Cambra de Comerç de Sabadell -que comprèn les poblacions, a més de Sabadell, de Castellar, Sant Quirze, Badia, Barberà, Cerdanyola, Ripollet, Montcada i Reixac, Santa Perpètua de Mogoda, Palau-solità i Plegamans, Polinyà i Sentmenat-, ha estimat que hi ha 6.195 empreses afectades i unes pèrdues d’ingressos de 260 milions d’euros, dels quals, gairebé 230 milions corresponen a empreses de comerç al detall, i 28 milions d’euros a empreses de serveis a les persones. Així, segons la Cambra de Sabadell, es pot determinar un impacte mitjà per empresa de pèrdua d’ingressos de 41.757 euros per als dos mesos de tancament.

 

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?