El contenciós d’ERC pel servei de tanatori s’admet a tràmit

3bfa5a7e41ccb228078a88e28d2b13ec

El jutjat contenciós administratiu 9 de Barcelona ha admès a tràmit el recurs presentat per ERC contra l’adjudicació per resolució d’alcaldia. del servei de tanatori i ampliació del cementiri municipal. Els republicans ho anunciaven que si “el govern ho torna a portar a ple, el contenciós no tindria sentit” i retirarien la demanda. Ja al juliol els republicans van demanar que la decisió sobre la firma de contracte s’aprovés al Ple Municipal i no amb una resolució d’alcaldia i van presentar un recurs de reposició perquè el debat torni al Ple de l’Ajuntament.

“Davant un error flagrant de forma vam intentar que el govern ho esmenés”, assegura l’advocat Iñigo Enterría, que denuncia “la voluntat del govern de petrificar un problema i deixar-ho per d’aquí a dos anys”. En aquest sentit, Enterría anunciava que al proper ple es porta la petició de l’adjudicatària del servei per hipotecar la concessió per un període de 15 anys: “Si aquesta adjudicació finalment queda anul·lada podria tenir conseqüències econòmiques per a l’Ajuntament”. Per la seva banda, la portaveu d’ERC Helenà Solà, assegura que la voluntat de la formació no és judicialitzar les qüestions municipals, però que considera que “l’Ajuntament, com a administració més propera a la ciutadania, ha de tenir una actitud exemplar”.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?