
El Cerdanyola FC ha sumat la segona victòria de la temporada després de superar per 2 a 1 a l’Associació Esportiva Prat amb gols de Dani Martí i Pitu. Els homes de Toni Carrillo s’han imposat en una segona part on han demostrat més efectivitat de cara porteria.
Máxima igualtat en una primera meitat on els dos equips han imposat un alt ritme de joc. Els homes de Toni Carrillo buscarien amb claredat el gol en el tram inicial amb un parell d’arribades: un xut ras d’Elhadji que ha sortit fora per poc, i minuts després amb una rematada de Servetti fregant el pal en una centrada des de banda dreta de Varese. La resposta ha arribat en el 29′ amb una gran estirada de Becerra que evitava el gol en una rematada de cap d’ Escoruela. En el tram final de la primera part, Kilian ha picat amb rosca una falta a la frontal de l’àrea que blocava Craviotto. Els de Pedro Dólera també ho intentaven en una rematada de cap de Pau Salvans que sortia per sobre del travesser. L’última la tindria Elhadji que estavella a la tanca defensiva una falta directa des de la frontal. Amb el marcador inicial arribàvem al descans.
La represa s’ha iniciat amb la mateixa dinàmica però els verds s’han mostrat més efectius de cara porteria. En el 63′, Elhadji treia de banda i Dani Martí rematava amb el cap de forma inapel·lable al fons de la xarxa. El gol esperonava els vallesans que tenien un mà a mà d’Elhadji amb Craviotto que salvava el porter visitant. I sense deixar opció a la reacció del Prat, Nils Puchades ha provocat una pena màxima que transformava en el tercer intent Pitu. L’àrbitre ha anul·lat el primer llençant, que havia aturat Craviotto, i el segon, que havia acabat al fons de la xarxa. El Cerdanyola ha seguit atacant i ha gaudit d’arribades perilloses per fer la sentència, com un xut de Pinto que sortia fregant l’escaire. Però serien els de Pedro Dólera els que retallarien la diferència en l’electrònic amb una canonada de Kuku, en el 87′. L’àrbitre ha afegit 6 minuts i el Prat ha pressionat però el Cerdanyola ha sabut mantenir el marcador amb seguretat i ofici. Tres punts molt treballats en la segona victòria de la temporada.