
El Cerdanyola FC de futbol sala treu un empat de la seva visita a la pista del Canet i continua líder. Empat del Cerdanyola FC a la difícil pista del FS Canet. Un resultat que el manté líder de Segona B una setmana més.
El partit es va iniciar molt igualat, amb un ambient de bombonera on els del Maresme intentaven posar les coses difícils des del primer minut i els de Santi Lara es mostraven incòmodes. Igualtat. Els gols no arribarien fins a final de la primera part, el primer de Jan Torras (0-1), després d’una gran passada de Corvo, que guanyava l’esquena local i posava per davant els verds, aquesta vegada de vermell. Dos minuts més tard, una perduda a la sortida de pressió del Cerdanyola era aprofitada pel Canet per igualar el partit (1-1). I quan faltava poc per arribar al descans, David Busquets tornava a posar per davant l’equip de Santi Lara (1-2).
A la segona part, canvi de guió en un partit que es tornaria “boig”. En dos minuts els locals capgiraven el marcador (3-2), i només després d’un penal, Héctor Albadalejo podria tornar a ficar al partit el Cerdanyola, que intentava portar el pes del partit aquesta vegada des del porter-jugador. El temps passava i seguia la igualtat, fins que va arribar l’últim minut de partit, frenètic com l’ambient del pavelló. Quan faltava menys d’un minut, el Canet tornava a posar-se al davant amb el joc de Cinco (4-3) i quan semblava que els punts es quedarien a casa, una acció ràpida després del servei de centre, permetia al Cerdanyola marcar mitjançant Jan Torras el definitiu 4-4.
Punt positiu de l’equip a una pista on pocs equips guanyaran aquesta temporada. El Cerdanyola FC segueix líder amb 16 punts a tres del segon, l’Hospitalet Bellsport. Aquest dissabte (18.15h) prova de nivell a Guiera davant el Covisa Manresa, un dels equips candidats a ocupar les primeres posicions i que és sisè amb 12 punts.