El CBF Cerdanyola es proclama sotscampió de Copa Catalunya

Federació Catalana de Bàsquet

Federació Catalana de Bàsquet

El CBF Cerdanyola-Vila Universitària ha fet història. Les cerdanyolenques aconsegueixen convertir-se en el segon millor equip femení de Catalunya després de perdre contra l’Snatt’s Femení Sant Adrià (67-58) a la final de la Regal Copa Catalunya Femenina. La jugadora del Sant Adrià, Àngels Farré, va ser designada MVP de la final amb  19 punts (5 de 6 en triples). D’altra banda, el Lima Horta s’imposava al Joventut Les Corts  (64-57) en el partit pel 3r i 4t lloc disputat al pavelló de La Mina de Sant Adrià de Besós.

SATISFACCIÓ
Les de Xavi Carvajal han lluitat fins al final davant les amfitriones, que feien valer el factor pista per trencar un partit molt igualat (s’arribava als 10 minuts finals amb un marcador de 49-49). “Hem lluitat els 40 minuts i no ha pogut ser. Estem molt satisfets de la feina feta i personalment estic molt orgullós de l’equip”, destacava Carvajal després del final del matx.

Les verd-blanques es classificaven per a la final després de vèncer el Joventut les Corts per 66 a 51 a la semifinal. L’amfitrió d’aquesta Final a Quatre, l’Snatt’s Femení Sant Adrià, arriba a aquesta fase final com a primer classificat de la segona fase amb un balanç de 15-3. I el Cerdanyola ho feia com a tercer (11-7).

Aquesta és la tercera vegada en quatre anys que el Cerdanyola disputa la final a 4 de Copa Catalunya. De la mà de Carles Espona i David Rodríguez les locals van aconseguir la tercera plaça. Enguany el repte era superar el bronze i les cerdanyolenques no han fallat proclamant-se sotscampiones de Catalunya. – NF

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?