
Demà, dissabte 16 de juliol, es duran a terme les obres per habilitar el carril bici que connectarà la plaça de l’Abat Oliba amb el passeig del Pont. La previsió és que els treballs estiguin enllestits el mateix dia. Durant les obres, el carrer Francesc Layret haurà d’estar tallat al trànsit.
Per dur a terme l’habilitació del nou carril bici s’eliminarà un dels carrils de circulació de vehicles del carrer Francesc Layret convertint-lo en un vial de bicis i patinets. La separació d’ambdós carrils i la delimitació del carril bici serà mitjançant una doble franja contínua amb fitons cada 280 centímetres.
El carril bici projectat al carrer Francesc Layret tindrà gairebé 300 metres i permetrà donar continuïtat pedalable a l’eix dels carrers Sant Ramon i Sant Martí fins al passeig del Pont.