Diumenge de germanor a l’Aplec de Sant Iscle

WhatsApp Image 2023-11-18 at 09.07.29
Un dels moments de l’últim Aplec de Sant Iscle / F. Tito Vera (AFOCER)

Un dels actes culturals i populars de més tradició a Cerdanyola, l’Aplec de Sant Iscle, tornarà a ser punt de trobaments aquest diumenge. El mateix 19 de novembre es podrà accedir en vehicle fins a la vall de les Feixes abans de les 8 h per a poder descarregar. A partir de les 9 h es tallarà el camí de Can Catà al trànsit i l’accés es podrà fer caminant o en microbús, que estarà operatiu entre les 9 h i les 17 h amb viatges d’anada i tornada.

L’església romànica i també l’ermita de Santa Maria de les Feixes obriran les seves portes per a poder ser visitades entre les 10 h i les 14 h.  Les persones que ho vulguin podran visitar els dos temples, descobrir la seva història i la vall de les Feixes, una petita vall que s’obre a la plana del Vallès i que és un reflex de la llarga història de Cerdanyola. A les 12 h començarà la missa i quan acabi es farà el repartiment de panets beneïts. La Cobla Sabadell amenitzarà la ballada de sardanes, organitzada per l’Agrupació Cultural Sardanista de Cerdanyola del Vallès.

Concurs de fotos

Al llarg del dia tindrà lloc el 48è Concurs Fotogràfic Aplec de Sant Iscle, organitzat per l’AFOCER (Agrupació Foto-Cine Cerdanyola-Ripollet). A més, se celebrarà la vuitena edició del concurs en la categoria Instagram.  La inscripció i l’enviament de les imatges, s’efectuarà per internet, des del web www.afocer.cat. El primer premi rebrà 300 euros, el segon 200 i el tercer 100 euros. En la modalitat d’instagram hi haurà un únic premi dotat amb una capsa regal d’estada cap de setmana

Caminada popular de Sant Iscle

El Club d’Esports de Muntanya de Cerdanyola torna a participar a l’Aplec de Sant Iscle organitzant una Caminada d’uns 7 km, gratuïta i oberta a tothom. En arribar a l’esplanada de Sant Iscle es farà un dinar popular amb butifarrada (6 €). La sortida serà des de la caseta d’informació del Parc de la Riera, a les 9 h. Les inscripcions per a participar es poden fer de forma anticipada a https://cemcerdanyola.playoffinformatica.com/activitat/486/Caminada-i-Bo… el 18 de novembre.

Restriccions

No es podrà fer foc a terra, però es posarà a disposició carbonet per a les graelles. No hi haurà llenya a la venda ni es permetrà que se’n reculli del bosc, on no es podrà alterar res.

 

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?