Cerdanyola es remulla per l’esclerosi múltiple

b184fcc64e2c630bc6793d8e1c9e3f5e

Els cerdanyolencs van tornar a saltar i remullar-se per una causa solidària. Diumenge passat, sis piscines de la ciutat van ser l’escenari de la campanya Mulla’t que la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) organitza a tot Catalunya. El moment més esperat va arribar a les dotze del migdia amb el salt conjunt a la piscina que va reunir veïns de totes les edats.

Durant la jornada, els voluntaris de la FEM a Cerdanyola també van repartir diplomes i van vendre productes amb el logotip del Mulla’t amb l’objectiu, tal com va senyalar la voluntària Marisol Martín, de “recollir fons i informar sobre una malaltia que es tendeix a viure en silenci”. A més, la convocatòria va comptar amb la presència de representants polítics com la regidora d’Esports Contxi Haro, el primer secretari del PSC, Carlos Cordón, i el portaveu de Ciutadans, Pau Ortolà, que van assistir a la remullada del CEM Can Xarau. Sobre l’acció, la regidora d’Esports va destacar la importància de “visibilitzar una malaltia desconeguda”.

Tot i ser una cita solidària arrelada a la ciutat, des de l’organització asseguren que enguany ha baixat la participació. “Si coincideix amb el bon temps, molta gent participa en les activitats de les piscines descobertes”, explicava la directora de la piscina de Can Xarau, Montse Luque. Comparant amb edicions anteriors, des del voluntariat de la FEM també van trobar a faltar més presència política que, asseguren, serveix per donar exemple a la població de la ciutat. – Mónica García

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?