Cerdanyola celebra el Dia Mundial del Medi Ambient amb un taller sobre ocells

ec9e5d4418cddeb916f54861fa51abb5

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, que se celebra el 5 de juny, l’Ajuntament de Cerdanyola proposa l’activitat de descoberta ‘Els nostres amics els ocells’, que tindrà lloc el diumenge 8 de juny a les 11.30h al jardí de Ca n’Ortadó. El taller se centrarà en donar a conèixer els principals ocells que es podeu veure al nostre territori així com també donar resposta a com són, què mengen o com és el seu cant.

L’activitat de natura sobre els ocells està adreçada al públic familiar i es planteja com un joc de descoberta en què els participants aprenen les aus que ens envolten. El taller està recomanat per a infants a partir de 5 anys, és gratuïta i no cal inscripció prèvia per a participar-hi.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?