Carlos Cordón: “Ara més que mai toca recuperar Cerdanyola”

786f856dfc58fd9ed7b812d2cbc13c76

Amb representants de quasi totes les forces polítiques de la ciutat, amb el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, i un públic que omplia el jardí del MAC, Carlos Cordón es va presentar oficialment com a candidat socialista a l’alcaldia. “La ciutat cada dia està més bruta, més perduda i amb menys oportunitats. Ara més que mai toca recuperar Cerdanyola”, destacava Cordón.

Quan queda poc més d’un any per a les eleccions municipals, el jove socialista es mostrava iŀlusionat per treballar per Cerdanyola i assegurava ser conscient que “el procés que viu Catalunya s’ha situat per sobre de la ciutat, de la seva gent i dels seus problemes reals”. En aquest sentit, la seva declaració d’intencions va ser molt clara: “Vull construir el futur d’aquesta ciutat amb tots aquells que posin Cerdanyola i les seves persones per sobre de banderes i d’interessos particulars”.

Cordón, que va estudiar al col·legi Montserrat i posteriorment Arquitectura a l’UPC -”volia crear espais on la gent fos feliç”, confessava- viu el moment amb “orgull, satisfacció i molta responsabilitat”. I tampoc s’oblidava d’agrair  l’herència socialista: “Gràcies Carme Carmona per la confiança i per deixar-me formar part del teu equip. Cerdanyola mai va progressar més que amb governs encapçalats pels socialistes”. Cordón també va aprofitar la seva presentació per descriure que vol una Cerdanyola “de referència que construeixi el seu futur des de la igualtat i la justícia social, també des del consens i la transversalitat”. Una ciutat “on la gent se senti orgullosa de viure-hi, una Cerdanyola que atregui inversions, una Cerdanyola 100% accessible, amb barris nets, una Cerdanyola que aposti per la seva condició d’universitària i tecnològica”. El candidat socialista a l’alcaldia remarcava que “la nostra obligació és seguir treballant per l’Hospital Ernest Lluch” abans de  prometre treballar per “una Cerdanyola que cuidi del seu tresor més preuat: les persones que viuen en ella”.

Celestino, Cristina, Carme i Carlos. “Nosaltres no hem fallat mai a la C de Cerdanyola”, recordava el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, per posar en valor la feina dels socialistes a l’Ajuntament per fer de Cerdanyola el que és. “Però tenim la sensació que Cerdanyola en els darrers anys ha perdut pistonada, ha de recuperar l’empenta que va fer moltes vegades que la ciutat fos referència universitària i tecnològica”, apuntava. Una Cerdanyola que sigui “una ciutat amb empenta, amb dinamisme econòmic, amb polítiques socials, amb qualitat urbanística i amb molta convivència i unitat”. Iceta va assegurar que els socialistes creuen molt en Cordón. “Un arquitecte que a més sap karate. Res pot sortir malament”, bromejava Iceta, que desitjava a Cordón molts encerts i que no perdi els seus valors. “És la persona que en aquests moments està en millors condicions per governar la ciutat”.

Però Iceta no va ser l’únic que va lloar la figura del jove candidat. “Carlos farà possible que entre tots hi hagi unitat, si és elegit ens portarà a bon port”, remarcava Ángeles Pérez, membre de Cáritas a Cerdanyola de la Hermandad del Rocío i de la Virgen de la Antigua. Per la seva banda, Montse González, directora del Col·legi Montserrat, destacava la seva exceŀlència acadèmica, però sobretot la seva vessant humana: “Quan fa una cosa s’hi aboca molt, té uns valors democràtics que esperem que el facin tirar endavant”.

Redacció


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Nosaltres

Cerdanyola al dia és una publicació on trobareu tota la informació que necessiteu al respecte d’activitats i esdeveniments que es desenvolupin a la ciutat de Cerdanyola del Vallès.


C/ de Sant Martí, 81, 08290 Cerdanyola del Vallès

Contactar

936 91 68 76



Newsletter



Necessites ajuda?